ACHIZITIA „Lucrari reabilitare cladire scoala pentru crearea de medii de practica” se amână pentru perioada februarie - aprilie 2021
ACHIZITIA „Lucrari reabilitare cladire scoala pentru crearea de medii de practica” se amână pentru perioada mai - iunie 2021
ACHIZITIA " Servicii organizare evenimente " se anulează și se înlocuiește cu:
1. Achizitie dotare spatii de practica cu pat spital si saltea - perioada septembrie - octombrie 2021
2. Achizitie dotare spatii de practica cu manechin nursing adult - perioada septembrie - octombrie 2021
3. Achizitie dotare spatii practica cu podium si mobilier scolar - perioada septembrie - octombrie 2021
2. Achizitie dotare spatii de practica cu manechin nursing adult - perioada septembrie - octombrie 2021
3. Achizitie dotare spatii practica cu podium si mobilier scolar - perioada septembrie - octombrie 2021
PENTRU LIDER
SCOALA ROMANA DE AFACERI A CAMERELOR DE COMERT SI INDUSTRIE FILIALA ALBA IULIA:
- Achizitie consumabile pt SA5.1 Managementul proiectului (articole birou, hirtie, tonere, etc), Valoare contract: 11,424.00 lei (include TVA), Tip procedura: Achizitie directa, Tip contract: Furnizare, Publicare procedura – august 2020, Semnare contract – septembrie 2020
- Achizitie chirie auto (autoturism), Valoare contract: 88,000.00 lei (include TVA), Tip procedura: Achizitie directa, Tip contract: Servicii, Publicare procedura – septembrie 2020, Semnare contract – octombrie 2020
- Achizitie combustibil (motorina), Valoare contract: 13,200.00 lei (include TVA), Tip procedura: Achizitie directa, Tip contract: Furnizare, Publicare procedura – septembrie 2020, Semnare contract – octombrie 2020
- Achizitie servicii organizare evenimente, Valoare contract: 20,000.00 lei (include TVA), Tip procedura: Achiziþie directa, Tip contract: Servicii, Publicare procedura – octombrie 2020, Semnare contract – noiembrie 2020
PENTRU MEMBRUL 1
SCOALA POSTLICEALA DE AFACERI ALBA IULIA
- Achizitii lucrari reabilitare cladire scoala pentru crearea de medii de practica, Valoare contract: 170,000.00 lei (include TVA), Tip procedura: Achiziție directa, Tip contract: Lucrari, Publicare procedura – septembrie 2020, Semnare contract – octombrie 2020
invitație de participare
invitații de participare la ahiziție publică
Achiziție
lucrări renovare - FINALIZATĂ
Descarcă documentele afișate mai jos, apăsând pe titlul documentului din listă:
- Invitație de participare
- Cerere de ofertă
- A00 - PLAN DE INCADRARE IN ZONA A3
- A01 - PLAN DE SITUATIE EXISTENT A3
- A02 - PLAN PARTER EXISTENT A2
- A03 - PLAN SUPANTA EXISTENT A2
- A04 - SECTIUNE A-A' EXISTENT A2
- A05 - SECTIUNE B-B' EXISTENT A2
- A06 - FATADA SUD EXISTENT A3
- A07 - FATADA EST EXISTENT A3
- A08 - FATADA VEST EXISTENT A3
- A09 - FATADA NORD EXISTENT A3
- A10 - PLAN INVELITOARE EXISTENT A2
- A11 - PLAN DE SITUATIE PROPUNERE A3
- A12-PLAN-ORGANIZARE-SANTIER-A3 (1)
- A13 - PLAN PARTER PROPUNERE A2
- A14 - SECTIUNE A-A' PROPUNERE A2
- A15 - SECTIUNE B-B' PROPUNERE A2
- A16 - FATADA NORD PROPUNERE A3
- A17 - FATADA SUD PROPUNERE A3
- A18 - FATADA VEST PROPUNERE A3
- A19 - FATADA EST PROPUNERE A3
- A20 - PLAN INVELITOARE PROPUNERE A2
- A21 - VIZUALIZARI PROPUNERE A3
OFERTE ACHIZIȚII
TOATE FIRMELE CE DORESC INFORMATII IN VEDEREA DEPUNERII DE OFERTE PENTRU ACHIZITIILE MENTIONATE MAI SUS, SE POT ADRESA:
telefonic
La numerele:
0258819799
0258818390
0258819799
0258818390
sediu
La sediul liderului:
Alba Iulia, str. Avram Iancu, nr. 7A
Alba Iulia, str. Avram Iancu, nr. 7A